Cемінар-тренінг “Шкільний соціальний бізнес”

31 травня 2024 р. – другий день семінару-тренінгу "Шкільний соціальний бізнес" у межах проєкту ЄС Еразмус+, напрям ім. Жана Моне у рамках проєкту 101085348 — EUROSECRET — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH «Європейські практики соціального підприємництва: сталість, інклюзія та креативність»/ «European practices of social entrepreneurship: sustainability, inclusion and creativity».

Другий день був інтерактивним, пізнавальним і цікавим: 1. Розглянули кейси соціального сільського підприємництва в Англії, які презентувала Наталя Венгерська, кандидат наук, доцент кафедри міжнародної економіки, природних ресурсів та економіки міжнародного туризму ЗНУ, виконавець проєкту Erasmus+ ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH, Президентка Академії сільського розвитку Спілки сільського зеленого туризму України

2. Дізналися про практичний досвід організації соціального шкільного підприємництва від Сергія Вожжова, викладача фінансової грамотності та соціального шкільного підприємництва, бізнес-тренера (проводив тренінгові заходи в більш ніж 140 містах 12 країн), письменника, автора бестселера «Мрія на мільйон», ігро-тренер, автор фінансових настільних ігор «Лісові Комерсанти» та «Життєвий Капітал», автора курсу підготовки вчителів фінансової грамотності.

3. Поговорили про особливості організації соціального шкільного бізнесу в інклюзивному освітньому просторі, які презентувала Ольга Ротко, асистентка кафедри психології факультету соціальної педагогіки та психології Запорізького національного університету – учасниця проєкту Erasmus+ ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH.

4. Розглянули медіаграмотність із точки зору шкільного соціального підприємництва. Стали медіаграмотними завдяки Ірині Бакаленко, доцентці кафедри української літератури філологічного факультету Запорізького національного університету – учасниця проєкту Erasmus+ ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH.

Дякуємо всім учасникам семінару-тренінгу! До зустрічі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *